Επικίνδυνα πράγματα. Διαβάστε με δική σας ευθύνη.

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Τηλεφωνήματα με απόκρυψη

Πόσο μου τη δίνουν τα τηλεφωνήματα με απόκρυψη! Δεν μπορώ να καταλάβω κάν το γιατί να υπάρχει η ρύθμιση της απόκρυψης του αριθμού στα κινητά. Δηλαδή σιγά ρε μεγάλε/η τι είσαι? Μυστικός πράκτορας και το τηλέφωνό σου είναι απόρρητο?? Για χαλάρωσε λίγο. Αλλά άντε πες οτι δεν θές να δώ τον αριθμό σου για τον χ-ψ λόγο. Το να μου κάνεις αναπάντητες όμως με απόκρυψη γιατί? Υπάρχει περίπτωση να σου κάνω κλήση ή να σου στείλω μήνυμα στο καπάκι? Αν γενικώς μου είσαι ανεπιθύμητος, ακόμα και να έχω τον αριθμό σου αποθηκευμένο δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω όσο και να με πρήξεις με τηλέφωνα κ sms. Ξεκάθαρα πράγματα.


Αλλά αυτό που μ' εκνευρίζει απίστευτα είναι τα τηλεφωνήματα με απόκρυψη, που το σηκώνεις και δεν σου μιλάνε (και στο κλείνουν κ στα μούτρα), ή σου βάζουν να ακούσεις κάποιο τραγούδι ή σου λένε ασυναρτησίες.. ΕΛΕΟΣ!!! Πόσο στόκος παίζει να είσαι για να ξοδεύεις λεφτά μόνο κ μόνο για να μου το παίξεις dj της καψούρας σου ή για να με πείσεις οτι είσαι ο απόλυτος στόκος με αυτά που μου λές?? You know what? I don't care, in fact I don't give a shit for all these. 


Anyway, μια φορά θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα τηλεφώνημα με απόκρυψη, στο οποίο κάποιος την έπαιζε με πολύ πάθος και τρέλα αγκομαχώντας γλοιωδώς. Ακόμα δεν έχω καταλάβει βέβαια το γιατί με πήρε εμένα συγκεκριμένα τηλέφωνο, αλλά απο περιέργεια ήθελα να δώ πως θα κατέληγε το πράγμα... Έβαλα ανοιχτή ακρόαση και περίμενα να ακούσω, οπότε μετά απο κανένα 5λεπτο όταν τελείωσε, του λέω: "Ου μωρή αδερφή, μόνο τόσο μπορείς? Είσαι άχρηστη" και του το 'κλεισα. Στο καπάκι με ξαναπήρε άλλες 3 φορές για να με βρίσει λογικά, αλλά no more favours στον κάθε τυχαίο. Κάπου εκεί αποφάσισα οτι αν δεν βλέπω αριθμό, έστω μη καταχωρημένο, δεν θα το σηκώνω.


Βέβαια στα 10 συναπτά έτη που κρατάω κινητό, έτυχε και κανα δύο φορές να χάσω σημαντική κλήση για κάτι σοβαρό λόγω απόκρυψης, αλλά και πάλι η απόφαση αυτή δεν αλλάζει. Το προτιμώ απο το να μου τα κάνει τσουρέκια (τα αυτιά, βεβαίως βεβαίως..) ο κάθε ένας/μια. Άμα είστε μάγκες ελάτε να μου τα πείτε face to face, ή να με πάρετε τηλέφωνο με αριθμό, να δείτε τα "γούστα" που θα βγάλουμε μετά.






Υ.Γ. το σημερινό άρθρο το αφιερώνω σε ένα (γνωστό μου) καθίκι, που ενώ έχω τον αριθμό του συνεχίζει να με καλεί με απόκρυψη :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου