Επικίνδυνα πράγματα. Διαβάστε με δική σας ευθύνη.

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Η φάση είναι ψάξιμο

Ψάχνω και ψάχνομαι αυτό το διάστημα, σε όλα τα επίπεδα και σε όλα τα θέματα. Καλά, γενικά το έχω αυτό αλλά τώρα ακόμη περισσότερο. Είμαι σε μια περίεργη φάση, αλλά παραδόξως τη γουστάρω, γιατί δεν μου αρέσει να επαναπαύομαι. Αφού άλλαξα παραστάσεις, ξεκουράστηκα και έκανα ένα reset στον εγκέφαλό μου, άρχισα να σκέφτομαι τι μπορώ να κάνω απο εδώ κ πέρα. Τα νέα βέβαια δεν είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά, δεδομένου οτι αυτά που θα ήθελα να κάνω δυστυχώς απαιτούν λεφτά που δεν είμαι σε θέση να διαθέσω, οπότε προχωράω στο plan B που λέει πως μπορώ να βγάλω χρήματα για να πραγματοποιήσω αυτά που γουστάρω. Δεδομένου όμως οτι κ εγώ ζω στην Ελλάδα και τα πράγματα πηγαίνουν απο το κακό στο χειρότερο, άρα δεν παίζει να βγάλω λεφτά άμεσα, οπότε το plan B μου πάει στα αζήτητα. Νιώθω σαν να βρίσκομαι στο μάτι του κυκλώνα, όπου όλα γύρω μου γυρίζουν με απίστευτη ταχύτητα και εγώ κάπου στη μέση, στάσιμη μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. 

Ευτυχώς υπάρχει και το plan C, που μου υπαγορεύει να βρώ μια καινούρια ιδέα. Ψάχνω να βρώ κάτι, μια μικρή λεπτομέρεια, πάνω στην οποία θέλω να εξαντλήσω όλο μου τον εαυτό. Θέλω μια λέξη, να αποτελέσει το έναυσμα στην καινούρια μου ιδέα. Θα τη βρώ που θα μου πάει. I feel like I'm *this* close to it!

Αισθάνομαι οτι θέλω να φύγω και να ξεφύγω απο τα στενά πλαίσια στα οποία βρίσκομαι αυτή τη στιγμή και πιο συγκεκριμένα θέλω να ξεφύγω απο την ηλίθια ελληνική νοοτροπία, η οποία με χτυπάει στα νεύρα συνεχώς. Αν είχα τη δυνατότητα να σηκωθώ να φύγω για την άλλη άκρη του κόσμου σήμερα, θα έφευγα χθές κιόλας. Κρίμα, κρίμα και πάλι κρίμα που δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο, άμεσα τουλάχιστον. Πάντα είχα τάσεις φυγής, αλλά τώρα το κακό έχει παραγίνει. 

Τίποτα, δεν μπορώ και δεν θέλω να σκέφτομαι τίποτα άλλο, σκέτο χάσιμο χρόνου. Θέλω μια καλή ιδέα να προχωρήσω, χρειάζομαι λίγη -ή πολλή- έμπνευση. Αρκετά χαράμισα χρόνο και φαιά ουσία σε πράγματα δευτερεύουσας (ή και τριτοτεταρτεύουσας) σημασίας. Αισθάνομαι σαν να έχω ξυπνήσει απο λήθαργο και προσπαθώ να προλάβω όλα όσα έχασα, να μαζέψω τα ασυμμάζευτα, να ξεσπάσω και να βρώ τον χαμένο μου εαυτό. Μέχρι στιγμής πάντως μια χαρά τα πάω, φτού μου μην με ματιάσω δηλαδή. 

8 σχόλια:

  1. Αν μου πεις που ειδικεύεσαι, θα σου δώσω τα φώτα μου, γιατί εμένα έμπνευση μου περισσεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ την ειδίκευση ψάχνω μέχρι στιγμής.. αν βρώ αυτήν μετά η έμπνευση είναι θέμα χρόνου.

      Διαγραφή
    2. Εμ, δύσκολα πράματα μανούλα μ'! Που να βρεις έμπνευση στο διεθνές εμπόριο!

      Ξεκίνα καμιά διατριβή με άκυρο θέμα που θα φέρει την επανάσταση στο διεθνές εμπόριο. Γράψε ποίηση με αναφορές στις σπουδές σου και το διεθνές εμπόριο (μπλουεργκ). Γίνε δολοφόνα ηλιθίων (assasin's creed φάση όμως). Αυτά μου ήρθαν πρόχειρα.

      Διαγραφή
    3. αα ναι αυτό το τελευταίο το σκέφτηκα κ εγώ. άσε που δεν μου πάει κιόλας η ποίηση...

      Διαγραφή
    4. καλλιτέχνισε! Εγώ ξέρεις τι έκανα; Έβαψα ένα ολόκληρο φύλλο χαρτί (μπρος-πίσω) με μπλάνκο!

      Διαγραφή