Επικίνδυνα πράγματα. Διαβάστε με δική σας ευθύνη.

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

brainstorming

Κατ'αρχήν, άν κ λίγο καθυστερημένα, happy birthday to my blog, που έκλεισε τον ένα του χρόνο, και τον μοναδικό κατά πάσα πιθανότατα, γιατί βλέπω ότι δεν τραβάει η ομάδα τελικά. Δεν έχω ασχοληθεί όπως θα ήθελα, είτε γιατί ανα περιόδους βαριέμαι και δεν μπορώ να αποδώσω, είτε γιατί όταν έχω τη διάθεση και τον απαραίτητο οίστρο, δεν έχω χρόνο. Anyway, θα το κρατήσω προς το παρόν ανοιχτό κ βλέπω μετά.. 

Έχω μια απορία. Αλλάζει τελικά ο χαρακτήρας ενός ανθρώπου η όχι? Εγώ προσωπικά πιστεύω πως όχι, κ αν κατά τύχη συμβεί καμιά αλλαγή αυτή θα είναι προς το χειρότερο. Και δεν εννοώ την συμπεριφορά, γιατί ναι, αυτή αλλάζει κατά καιρούς και περιστάσεις. 

Τελικά δεν αντιπαθώ μόνο τους ηλίθιους αλλά και τους κομπλεξικούς, που Ω! τι σύμπτωση, πολλές φορές τυχαίνει να συνυπάρχουν αυτά τα δύο χαρακτηριστικά στο ίδιο άτομο. Υπό κανονικές συνθήκες τον κομπλεξισμό τον αγνοώ παντελώς, αλλά είναι αυτή η ηλιθιότητα που θέλει να κρυφτεί αλλά η ανάγκη αυτοπροβολής δεν την αφήνει. Seriously, έχετε δεί κανέναν ηλίθιο να πτοείται? Ή να είναι χαμηλών τόνων? Εγώ όχι.

Πρίν λίγες μέρες ήταν κ τα γενέθλιά μου επίσης. Πιο καταθλιπτικά γενέθλια δεν έχω περάσει ποτέ μέχρι τώρα, κ αυτό όχι γιατί έγινα +1, αλλά γιατί αισθανόμουν λες κ ήμουν δεμένη χειροπόδαρα κ δεν μπορούσα να κουνηθώ. Σε κάποια φάση αισθάνθηκα οτι πνίγομαι, οτι ασφυκτιούσα. Anyway, πάει πέρασε. Ελπίζω να μην μου ξανασυμβεί, ειδικά τέτοια μέρα..

Έχει αρχίσει αυτό το ψοφόκρυο κ δεν το αντέχω, θέλω ζέστη και καλοκαίρι.. Λοιπόν, καληνύχτα σας.

P.S. Είπα να αλλάξω λίγο το φόντο σε κάτι πιο μώβ και μονόχρωμο. Οπότε θυμήθηκα ένα ανέκδοτο που έλεγε στο τέλος: "όταν δεν πήγαινε καλά το μπουρδέλο αλλάζαμε τις πουτάνες, όχι τις κουρτίνες". Well, too bad that I can't change me, so I changed the curtains. :P

2 σχόλια:

  1. Άμα ήταν χαμηλών τόνων, δε θα ήταν ηλίθιος. Θα ήταν κάποιος μη ηλίθιος που έχει πειστεί ότι είναι.

    Όχι ότι εγώ είμαι χαμηλών τόνων, έτσι; Το αντίθετο μάλιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;) αυτό ακριβώς...

      εσύ είσαι απο τις εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, ευτυχώς.

      Διαγραφή