Επικίνδυνα πράγματα. Διαβάστε με δική σας ευθύνη.

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Facebook session 2

Σήμερα ήταν μια μέρα όπως πολλές άλλες, ξύπνησα απλά το πρωί μέρα μεσημέρι χωρίς νεύρα και αφού άνοιξα τα μάτια μου με μια κούπα καφέ, είπα να δω τι παίζει και στο facebook, αν είναι όλα έτσι όπως τα άφησα από την προηγούμενη ή έγινε τίποτα "συνταρακτικό" που πρέπει να γνωρίζω. Φυσικά και ειρωνεύομαι χρησιμοποιώντας τη λέξη «συνταρακτικό», για τον απλούστατο λόγο πως τα συνταρακτικά συμβαίνουν έξω από τα πλαίσια του facebook, only in real life (και έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα, βεβαίως βεβαίως). Ανοίγω το chat, διαβάζω τα μηνυματάκια μου, βλέπω τις ειδοποιησούλες μου, κάνω accept τα αιτηματάκια μου, και πάει λέγοντας. Μέχρι εκείνη τη στιγμή όλα καλά.

Επειδή όμως μέρα χωρίς Λουκρητία με σπασμένα νεύρα δεν περνάει, κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να μου την σπάσει στέλνοντάς μου αυτό: http://s3.noelshack.com/old/up/mov0001-d840754d2.swf?22355524446_girlef8fz27.jpg  
Εναλλακτικά κυκλοφορεί και σε αυτή τη μορφή: http://www.susya.ru/flash/fvp.swf
Προειδοποίηση: Είναι μια μαλακία και μισή (αθροιστικά δηλαδή έχουμε μιάμιση μαλακία, που υπερβαίνει το μέσο όρο), υποτίθεται ότι τρομάζεις βλέποντας το και μετά δεν μπορείς να κοιμηθείς αν είναι βράδυ(not).

Άντρας μου το έστειλε και να προσθέσω ότι είναι (ήταν, σωστότερα) υποψήφιος γκόμενος, ο οποίος αφού έφαγε το ακυράκι του, είπε να μου την σπάσει λιγάκι μάλλον. Αντί για καλημέρα είχε αυτό το λινκ και τίποτα άλλο, οπότε λόγω περιέργειας το άνοιξα. Το αποτέλεσμα ήταν ότι απλά χαλάστηκε η αισθητική μου και τον απαξίωσα ακόμη περισσότερο γενικά, ειδικά όμως σε κλίμακα του IQ σημείωσε αρνητικό νούμερο. Έχω μια και μόνη ερώτηση: Τι ναρκωτικά παίρνεις ρε αγόρι μου? Ένα ένα και με το μαλακό, όχι όλα μαζί γιατί σε βλάπτουν. Κ όχι μόνο γι’ αυτόν δηλαδή, για όλους όσους σκαρφίζονται διάφορα τέτοια για να τραβήξουν την προσοχή(?) ή για να κάνουν πλακίτσα(?) έχω ακριβώς την ίδια απορία. Guess what, you' re not funny or pranky, you are morons, M-O-R-O-N-S!

Δηλαδή ρε πανηλίθιε τι περιμένεις μετά από αυτό? Να πώ «πω πω τι κελεπούρι έχασα» και να λιποθυμήσω στην αγκαλιά σου από την έξαψη (να το θέσω κομψά)? Αποτέλεσμα: Ban και πάλι ban. Αϊ σιχτίρ δηλαδή.!@#$%^&*()@#$%^&*

2 σχόλια: